Close this search box.

BÉTA-KARIOFILÉN,

CBD, mirha, MCT

Adagolás

Szájon át eleségbe keverve, vagy közvetlenül naponta beadva alkalmazandó:

<10 kg

2 csepp

11-20 kg

5 csepp

21-35 kg

10 csepp

36-50 kg

15 csepp

>50 kg

20 csepp

5-10 kg

2 csepp
naponta kétszer

A napi adagot normál táplálékkal egészítse ki.

Ivóvizet folyamatosan biztosítani kell.

A cseppentőt úgy tervezték, hogy a tartalmat az utolsó cseppig ki tudja vonni, és közvetlenül a szájba történő biztonságos beadáshoz. Felbontás után hűtőszekrényben tárolja.

Használat előtt vagy hosszabb ideig tartó alkalmazás esetén ajánlott az állatorvossal való konzultáció.

Perognidol Forte cane e gatto

Étrendkiegészítő kutyák és macskák számára.

15 ml (710 csepp)

1 üveg tartalma: 710 mg CBD

Támogatás a fájdalomérzet enyhítésére és az endokannabinoid rendszer működésének támogatására. Kenderolajat, béta-kariofilént és omega-3-at tartalmaz.

Összetétel

1 csepp tartalma (20 mg)

MCT glicerin-észterezett zsírsavak (kaprilsav, kaprilsav)

0,84 mg

Halolaj
(18% EPA, 12% DHA)

4,00 mg

Kender olaj
melyből
CBD

10,00 mg

1,00 mg

Béta-kariofilén

1,50 mg

Mirha

1,06 mg

E-vitamin

2,60 mg

Felhasználás

Perognidol Forte cane e gatto – cseppek béta-kariofilént tartalmaz, amely támogatja az endokannabinoid rendszer normál működését.

A kenderolajban található fitokomplex (15%) EPA-val és E-vitaminnal kombinálva támogatja az állatok normál nocicepcióját.

A Perognidol Forte-t nehézfémtartalomra tesztelték (As, Pb, Cd, Hg <0,0001%). THC-tartalom <0,002%.

Összetétel
Glicerinnel észterezett zsírsavak (MCT – kaprilsav, kapronsav) 32,6%, halolaj (18% EPA – 12% DHA) 26,20%, kenderolaj 15%, Fűszernövények feldolgozásából származó termékek (mirha Commiphora myrrha gyanta olajpor)

Adalékanyagok
Táplálékkiegészítők: Vitaminok: 3a700 E-vitamin (all-rac-alfa-tokoferil-acetát) 130.000 mg/kg Érzékszervi adalékanyagok: Természetes termékek, botanikai meghatározás szerint: rozmaringkivonat 3,000 mg/kg Aromavegyületek: 2b01007 béta-kariofillén 70.980 mg/kg Technológiai adalékanyagok: növényi eredetű olajakból kivont tokoferolok 1b306 (i), 1c322i lecitin.

Analitikai összetevők
nyersfehérje 0,19%, nyersrost 0,05%, nyerszsír 94,6%, nyershamu 0,08%, nedvesség 4,6%/p>

Hatóanyagok

A kender fitokomplex olaj az endokannabinoid rendszerhez kötődve támogatja a normál központi és perifériás nocicepciót. Fitokannabinoidokat, terpéneket és flavonoidokat tartalmaz, amelyek kísérőhatást, azaz a különböző fitonutriensek kölcsönös szinergikus hatását biztosítják.

A béta-kariofillén egy terpén, amely a fitokannabinoidokhoz hasonlóan kölcsönhatásba lép a CB2 receptorokkal, így elősegíti a fájdalom csillapítását.

A Mirha Commiphora myrrha, magas bioaktív furanodién tartalmával terápiás tulajdonságokkal rendelkezik: fájdalomcsillapító, érzéstelenítő, gyulladáscsökkentő és antioxidáns.

Az EPA és DHA anyagcseréje során rezolvinok és protektinek képződnek, amelyek az immun- és gliasejtekre gyakorolt hatásuk mellett neuroprotektív hatást is kifejtenek, beleértve a fájdalomcsillapítást is.

Az E-vitamin erős antioxidáns hatással bír, ezért segít a szervezetnek semlegesíteni a gyulladást és erős fájdalmat kísérő oxidatív stresszt.

Az MCT növeli a CBD biológiai hozzáférhetőségét. Az MCT lassíthatja az állatok demencia (CDS) hatásait is, mivel a vér-agy gáton keresztül ketonokat juttat az agyba.

5% CBD, azaz 710 mg 15 ml-ben!

1 csepp = 1 mg CBD
1 ml = 47 mg CBD

Van kérdésed? Valami nem világos?

írj nekünk! Képviselőink szívesen válaszolnak minden kérdésre

REV.00_290421

Kategórián belüli további termékek

Relaxigen Pet Mini cane e gatto

A macska és a kis és közepes méretű kutya testének támogatása a stressz, a szorongás és a félelem ellen. Az egyetlen, amely 5-HTP-t, L-teanint és konjugált linolsavat tartalmaz.

Relaxigen Pet cane

Közepes és nagyméretű kutya testének támogatása a stressz, a szorongás és a félelem ellen. Az egyetlen, amely 5-HTP-t, L-teanint és konjugált linolsavat tartalmaz.

Relaxigen Pet Mini cane e gatto

Relaxigen Pet cane

Kategória kiválasztása

Close this search box.

Az alábbi gombra kattintva Ön tudomásul veszi, hogy a megadott adatokat elküldjük az Ilovetnek az adatvédelmi irányelveknek megfelelő feldolgozás céljából.